30toukokuu

Kaikkien aikojen paras todistus – Moi sai asiakkailtaan keskiarvoksi 9,2!

Kevät on paketissa ja Moilla on syytä juhlaan 🎓🌸. Päättötodistus on komeampi kuin koskaan aiemmin asiakkaidemme annettua meille historian parhaat arvosanat – keskiarvo peräti 9,2! Kiitos jälleen kaikille asiakkaillemme! ❤️

Toimivaa asiakaspalvelua ja inhimillisyyttä

Asiakkaamme nostavat esiin erityisesti sen, että asiointi Moilla on sujuvaa, selkeää ja ihmisläheistä. Palvelu toimii ja myös markkinointi tuo hymyn huulille:

”Kaikki inhimillinen osaaminen ja toiminta, kuten markkinointi ja palvelut, nettisivut ja huumori mukaan lukien on huippuluokkaa, Suomen ykkösluokkaa.”

”Kivan näköiset mainokset! Tulee hyvälle mielelle kun näkee Moin.”

”Asiakaspalvelu täysi 10. Nopea, ystävällinen palvelu.”

”Lyhyen kokemuksen perusteella voin suositella!”

”Parhaiten toimiva liittymä ilman minkäänlaista ongelmaa.”

”Täysi kymppi tänä vuonna!”

Reilu ja läpinäkyvä hinnoittelu 

Myös Moin hinnoittelua kehuttiin jälleen kerran. Erityistä kiitosta tuli selkeästä hinnoittelusta, edullisuudesta sekä S-ryhmän Bonuksesta:

”Moilla on sopivat hinnat eikä ole ärsyttävää päivityksien tyrkyttämistä eli hintojen nostamista.”

”Kiitos hyvästä ja edullisesta liittymästä. On hintansa väärti.”

”Edullinen ja toimiva liittymä. Apissa todella kätevä laskunmaksu. Moi!”

”Papukaijamerkki vielä S-bonuksesta :)"

Kohti kesää ja uusia onnistumisia

Olemme iloisia siitä, että uudet ominaisuudet, kuten eSIM, otettiin keväällä hyvin vastaan. Jatkamme palautteiden pohjalta palvelujen kehittämistä kohti entistä parempia asiakaskokemuksia.

Historiallisen hienon kevään jälkeen on nyt hyvä kääntää katse kohti kesää. Iso kiitos jokaiselle asiakkaallemme! Me jatkamme työtä sen eteen, että ensi todistukseen keskiarvo kohoaa entisestään. Kympin rivi, täältä tullaan!

Aurinkoista ja leppoisaa kesää kaikille! 🌞 Ja Moi taas!

P.S. Jos Moi ei vielä ole tuttu, voit käydä tutustumassa Moin toimiviin ja reiluihin liittymiin täältä.

Seuraava artikkeliTakaisin blogin etusivulle