Liittymän vaihto.
Liittymän vaihto harkinnassa? Olet kolmen askeleen päässä helpoista säästöistä.
Vaihda MoihinVertaa liittymiä
Vertaile liittymiä. Kiinnitä huomiota erityisesti hintaan, datamäärään, nopeuteen ja kuuluvuuteen.
Vertaile liittymiäValitse sopiva liittymä ja tilaa
Valitse itsellesi sopivin liittymäpaketti. Kerro, haluatko siirtää numerosi vai ottaa käyttöön uuden numeron. Tilaa liittymä.
Tilaa MoiOdota simmejä
Ota rennosti. Posti toimittaa simmin tai useammankin sinulle muutaman arkipäivän kuluessa. Odottaessasi simmejä voit ladata Mun Moin.
Lataa Mun MoiMitä yhteistä on heinänteolla ja liittymän vaihdolla?
No lähinnä helppous. Kun vaihdat liittymäsi Moille, me hoidamme numeronsiirron puolestasi. Voit siis pitää numerosi, vaikka vaihdatkin operaattoria. Valitse vain itsellesi sopiva liittymä ja anna meidän hoitaa loput.
Tilaa MoiMiten numeronsiirto toimii?
Valitse tilauksen yhteydessä numeronsiirto
Klikkaa tilauksen yhteydessä, että haluat pitää vanhan numerosi. Näppäile siirrettävä puhelinnumero (nykyinen puhelinnumerosi) lomakkeeseen ja hyväksy suostumus numeronsiirtoon.
Tee tilaus ja odota numeronsiirtoa
Numeronsiirrossa menee yleensä 7–8 päivää. Ilmoitus numeronsiirrosta tulee tekstiviestillä. Vanha liittymä on käytössä uuden kytkentään asti.
Lataa Mun Moi ja ota rennosti
Posti kuljettaa SIM-kortin sinulle muutaman päivän kuluessa. Odotellessa tietoa numeronsiirrosta on hyvä aika ladata Mun Moi, jonka kautta voit nyt ja jatkossa hallinnoida kaikkia tiliasioitasi.
Ota uusi liittymä käyttöön
Kun olet vastaanottanut tesktiviestin numeronsiirrosta, sulje puhelin ja vaihda Moi-simmi käyttöön. Käyttökatkos on enimmillään 10 minuuttia.
Huomioithan numeronsiirron yhteydessä, että sinulla tulee olla lupa numeronsiirtoon. Jos siirrettävä numero ei ole sinun omistamasi, voit pyytää luvan helposti valtakirjalla.
Numero on mahdollista siirtää, vaikka vanhalle operaattorille olisi olemassa määräaikainen sopimus. Tällöin on kuitenkin hyvä tiedustella vanhalta operaattorilta sopimuksen pituus ja mitä kesken kauden tehdystä numeronsiirrosta joutuu maksamaan.
SIM-kortit ja niiden toimitus postitse maksavat 5 € per lähetys. Jos SIM-kortti ei heti aktivoidu, kun kytket uutta liittymää, sulje puhelin ja käynnistä se uudelleen muutaman minuutin kuluttua.
Tilaa MoiTäytyykö vanha liittymä irtisanoa itse?
Ei, me teemme sen puolestasi. Riittää että tilaat Moi-liittymän, me hoidamme loput.
Huomioi, että et esimerkiksi hintatiedustelujen yhteydessä irtisano liittymääsi vanhalta operaattorilta. Tällöin emme enää voi enää siirtää numeroasi, kun sitä et enää omista.
Tilaa MoiMiten toimin, jos olen jo Moin asiakas?
Jos olet jo Moin asiakas ja haluat tilillesi lisää simmejä, niin uusia simmejä saat tilattua näppärästi Mun Moissa. Valitset vain haluamasi liittymätyypin. Jos et ole varma, minkä valitsisit, voit tutustua liittymiin esim. hinnastosivulla.
Muista, että Mun Moissa voit aina vaihtaa liittymätyyppiä, jos jostain syystä valitsemasi liittymä ei ollutkaan sinulle sopiva. Reilua, eikö totta?
Avaa Mun Moi