Mitä teen jos simmi häviää tai puhelin varastetaan?

Voit sulkea simmisi tilapäisesti Mun Moista. Jos et jostain syystä pääse palveluun, voit myös soittaa asiakaspalveluun ja pyytää simmisi tilapäistä sulkemista. Asiakaspalvelumme on auki arkisin 08.00-18.00 numerossa 044-770 6000 (mpm/pvm) (ulkomailta soitettaessa +358 44 770 6000). Huomaathan, että mikäli et sulje simmiäsi välittömästi, vastaat sen mahdollisesta väärinkäytöstä.

Simmin tilapäinen sulkeminen ei tarkoita Moi-tilin irtisanomista vaan sitä, että kateissa olevasta simmistä suljetaan kaikki palvelut. Suljettua simmiä ei voi käyttää. Sulun aikana tiliin ja simmiin liitetyistä palveluista veloitetaan normaalit kuukausimaksut. Voit tilata kadonneen simmisi tilalle uuden ilman puhelinnumeron vaihtumista tai avata suljetun simmin, jos simmi tai puhelin löytyykin. Jos puhelimesi varastetaan, tee rikosilmoitus myös poliisille.