Kolme vuotta eikä suotta! Moi selviytyi asiakkailtaan keräämänsä kevätkauden asiakastyytyväisyyskyselyn keskiarvon perusteella ”ysilinjalla”, eli viime vuoden tapaan kerättiin jälleen kerran pelkkiä yhdeksikköjä. Vastauksia saatiin yhteensä 1926 kappaletta, joista jokainen otetaan kiitollisena vastaan. 😍
Luonnollisesti ruusujen joukkoon mahtui myös muutamia risuja, jotka on jo huomioitu palvelumme kehityksessä!
Hyvistä arvosanoista huolimatta ei siis kesälläkään jäädä vetelehtimään, vaan töitä painetaan vuoden ympäri, jotta jokainen käyttäjämme olisi mahdollisimman tyytyväinen saamaansa palveluun.
Tässä vielä joitakin asiakkaidemme antamia ruusuja, joista olemme erityisen ylpeitä:
- Kiitellyssä Mun Moi -applikaatiossa näet mihin rahaa kuluu, ja muokkaat palveluja helposti
- Ei unohtuneita laskuja tai turhaa laskuroskaa, veloitus tapahtuu suoraan maksukortilta
- Ei määräaikaisuuksia, ei sitoumuksia, ei ketunhäntiä kainalossa
- Moi on ketterä ja jatkuvasti uudistuva
Mikäli et ole vielä asiakkaamme, käy tutustumassa Moin liittymiin.
Voit myös tutustua edellisiin päättötodistuksiimme:
Näillä arvosanoilla vuoteen 2019
Hurjan hieno päättötodistus toisen vuoden kevätlukukaudelta
Moin ensimmäisen vuoden päättötodistus